AKU MMG GILA TRAFIK ! SO WHAT ?? [SEGMEN] - Terowong Informasi

Breaking News

AKU MMG GILA TRAFIK ! SO WHAT ?? [SEGMEN]

Segmen , segmen , segmen.
Hackers memang minat giler segment yang dibuat aoleh Ben Ashaari ni.
Hackers pon tak melepaskan peluang ini,
So join la cepat sebelum ditutup esk...
Jom teruskan segmen ini :

Berikan satu cerita yang menginsafkan korang tentang kematian yang boleh dikongsikan bersama pembaca  blog korang dan juga pembaca baru ..dari Ben Ashaari.


Kematian sekarang bukan mengikut usia, orang muda - muda pun boleh mati.
Jangan fikir usia masih muda lambat lagi mati.
Bila hackers membaca artikel ini, ia cukup menginsafkan hacker.
Nak Tahu Artikelnya?
Meh baca sedutan artikel dibawah.

Apabila telah selesai dari dimandikan dan diletakkan pada kafan serta tempat kedua telapaknya sudah diikat, maka mayat memanggil, "Wahai orang yang memandikanku, janganlah engkau kuat-kuatkan dalam mengafani kepalaku sehingga aku dapat melihat wajah anak-anakku dan kaum keluargaku sebab ini adalah penglihatan terakhirku pada mereka. Adapun pada hari ini aku dipisahkan dari mereka dan aku tidakakan dapat berjumpa lagi sehingga hari kiamat." Apabila mayat dikeluarkan dari rumah, maka mayat akan menyeru, "Demi Allah, wahai jemaahku, aku telah meninggalkan isteriku menjadi janda, maka janganlah kamu menyakitinya. Anak-anakku telah menjadi yatim, janganlah menyakiti mereka. Sesungguhnya pada hari ini aku akan dikeluarkan dari rumahku dan meninggalkan segala yang kucintai dan aku tidak lagi akan kembali untuk selama-lamanya."


Bila hackers membacanya, cukup sedih dan cukup menginsafkan.
Artikel tersebut adalah mengenai kewafatan Rasullah S.A.W.
Kepada rakan - rakan blogger, jadikan artikel ini sebagai pengetahuan kamu.


Kepada yang nak join segmen dari Ben Ashaari ini,
Sila klik link disediakan:
http://www.benashaari.com/2011/03/segmen-dibuka-untuk-semua.html

2 comments

Unknown said...

memang menginsafkan...thanks sharing this artikel..same2 kita mengingati

Terowong Informasi said...

Btl2..jdikan panduan untuk kite