Monday, 18 April 2011

Segmen : Anda dan Gajet Kesayangan Anda

Sori2..
Segmen tadi hackers batalkan sebab ia macam tak menarik peminat.
Ok, kali ini segmen baik punya.
Anda dan gajet Kesayangan anda.
Setiap orang pasti ada gajet yang korang sayang sangat.
Tak kira ia handphone, laptop, jam, tablet pc atau sebagainya, tentu korang sayangkan nya kan?
Nak join?

Syarat - syarat :


  • Letak header Hackers di atas ini.
  • Letak tajuk : Anda Dan Gajet kesayangan  Anda
  • Letak gambar, gajet apa yang korang sayangkan benar tu dan cercite skit kat blog korang.
  • Dah siap, letak link entry korang kat blog hackers ye..
  • Hackers akan promote blog korang ye..
  • tarikh tutup : 18hb April 2011 jam 10.00pm

13 comments:

whitelover said...

ok sat..meh saye nk join :)

sengat said...

wow mcm best.... :)

whitelover said...

http://ams-whitelover.blogspot.com/2011/04/gajet-kesayangan.html

ewanrani said...

ok hackers...dengan semangat yang tinggi..joinnnnn...yahoo..

http://ewanrani.blogspot.com/2011/04/segmen-anda-dan-gajet-kesayangan-anda.html

Cik Cempaka said...

tunggu sat naaa...nak wat entry dulu ^^

Cik Cempaka said...

yehaaa...dah berjaya wat entry, join ek

http://sicempakabiru.blogspot.com/2011/04/segmen-anda-dan-gajet-kesayangan-anda.html

Silent Thinker said...

join segmen encik

http://safiyahezora.blogspot.com/2011/04/aku-dan-gajet-kesayangan.html

wanie misa amane said...

http://waniemisamane.blogspot.com/2011/04/anda-dan-gajet-kesayangan-anda.html

suda join ;)

Sis Aieda said...

AIEDA join :)

http://aiedasyid.blogspot.com/2011/04/anda-dan-gadget-kesayangan-anda.html

Iyrin said...

nak join..nak join

taraaaa....dah siap! hehhe

http://iyrin.blogspot.com/2011/04/gadjet-kesayangan.html

nurnabiha said...

done !! siap !!!
http://princessofmilo2610.blogspot.com/2011/04/segmen-anda-dan-gajet-kesayangan-anda.html

KatekateKite said...

sorry lambat!

harap diterima jugaklah yea! =)

http://katekatekite.blogspot.com/2011/04/segmen-anda-dan-gajet-kesayangan-anda.html

terimakasih!

Ly_Tulip said...

x sempat nak juin.... :(

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();