Bila Hackers Suka Tengok Drama - Terowong Informasi

Breaking News

Bila Hackers Suka Tengok Drama


Hackers akui, hackers jarang tengok TV.
Apa yang hackers selalu buat adalah ngadap laptop seharian.
Dari dulu lagi minat hackers pada komputer ini.
Malam ini, hackers telah jatuh cinta satu drama kat TV3 iaitu JUVANA.
Best woo cite ini.
Episod awal lagi hackers dah mengadap drama ini.
Ia mengisahkan budak jahat yang tinggal di Sekolah Wira Bakti.
Pelakonnya not bad tapi watak mereka menjadi.
Susah hackers nak puji drama Malaysia ni.
Oklah, nak sambung tengok cite ni...

8 comments

mcm ni lah said...

ermm same la aku pun tak ske tengok tv,. drama melayu lagi lah aku tak ske,. nti la ade mase aku on tv tengok citer tu

Terowong Informasi said...

tengok la der..best wo...

Alan Rizque said...

Dah ramai cakap drama ni best..kena tengok ni..

Diploma Sains Komputer 96 -99 said...

tak tgk sbb mak conquer tv tgk citer lain

<a href="http://ligakampung.com'>ZOOL</a>

Terowong Informasi said...

hahha...hackers pon bernasib dapat tengok..xle tengok ape ssh..tonton.com.my la

Unknown said...

jambu memg cute..huhu

Azariah Kamis said...

wahh..nk tgk gak la..
:D

Anonymous said...

adesss aku nk tengok tapi adik aku nak tengok roda2 koala lumpor pulak~

=_="