AKU TERINGIN NAK HACK BLOG - Terowong Informasi

Breaking News

AKU TERINGIN NAK HACK BLOG

Segmen yang Hackers tunggu - tunggu.
Kepada yang nak join, klik SINI.

Sila beritahu , blog manakah yang anda teringin benar nak hack ? Kenapa anda memilih blog beliau ? Dan apakah pesanan yang ingin anda tinggalkan ke dalam blog tersebut ?

Soalan yang cukup menarik untuk dijawab. Blog mana Hackers nak Hack?
Ia adalah....Blog Ben Ashaari.
Hahaha. Sebab apa sebab saja je.
Blog Ben Ashaari kan popular dan pengunjung blog pon maintain aje.
Lagi satu nak letak tahap keselamatan blog beliau.
Blog otai ini..nak buat kat Blog baru, tak sampai hati plak..hehe.
Ala, jangan risau, Hackers ni tak akan Hack blog Ben Ashaari.
Hackers cuma Hack informasi dan berita panas sahaja..So jangan risau ye.


Pesanan Dari Hackers


Jangan risau, Hackers sekadar main segmen aj. Nak Hack bukan xboleh tapi xbaik jatuhkan orang lain. Ben Ashaari yang banyak membantu blog Hackers ini. Tips yang beliau curahkan, Hackers telah  lakukan.

10 comments

Ir. Jamal said...

Alamak..apsal sama nak hack Abg Ben nie..hehe..

nie entry Jamal..AKU NAK HACK BLOG BEN ASHAARI

Terowong Informasi said...

misi kita sama..hehe

idafirdausi said...

hey, jenguk sini nak tengok siapa yang akan kena hack.. feel free to hit me back yeah :)

aku teringin nak hack belog korang

Nasuha Mansor said...

singgah tuk HACK ! kihkih .

jangan HACK saya okeh . :)

enjoy !

http://anakgadischot.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

Terowong Informasi said...

hahah...thanks kengkawan

Lulu Caldina said...

lari encik ben..lari....sembunyik....

K said...

semua nak hack abg ben, tak best. haha XD

Ezad Skytech said...

wahhh.. ramai da aim blog abg ben ni... nasib baik bukan blog saya... heee~

teringin nak hack blog

bawal crepe putih said...

yeahhhh, pok cik beng !!! hehe

oshin said...

datang nak hack sini !!! hahaha