Andai aku ini jutawan .. Blogger [Segmen] - Terowong Informasi

Breaking News

Andai aku ini jutawan .. Blogger [Segmen]



Salam 1 Malaysia semua.
Fuh..penat rasanya hari ini.
Baru balik dari masjid ni, ada keje skit.
Maklumlah amik part time untuk cari duit lebih skit.
Balik terus on laptop, ada segmen Ben Ashaari..apa lagi, join lah...


Sila buat karangan tidak lebih 100 patah perkataan .. Apakah yang akan anda lakukan dengan dunia blogger di Malaysia ini sekiranya anda seorang jutawan !

Ok, kalau Hackers seorang jutawan, hackers xnak beli apa2..hackers nak tingkatkan blog hackers ini, membantu family hackers dan menaikkan nama group Johor Blogger di facebook itu. Hackers nak kumpulkan semua group itu dan membawa mereka melancong ataupun berpeluang menunaikan haji di Mekah. Itu pun kalau hackers jadi jutawan lah. Tapi macam mustahil aje jadi jutawan. Takpelah, mana tahu rezeki datang, kita tak tahu.
Kita hanya merancang dan Allah S.W.T yang menentukan...


Kepada sesiapa nak join segmen ini, klik SINI

10 comments

Zul De Alexis said...

perghhhh..x sabar nak tungu nie.

Terowong Informasi said...

xsabar ape?heheh

mas saari said...

angan2 tu bagus...mana tau jadi kenyataan kan? hehehe

jom baca angan2 Mas!
http://www.alyaesprezzo.com/2011/06/andai-aku-ini-jutawanblogger.html

☀ Izzaty Hedry☀ said...

semoga angan2 jdi kenyataan.. amin..=)

Nasz said...

Melancong?..masukkan saya sekali k? huhu..

jom baca saya nyer lak..huhu..

ANDAI AKU INI JUTAWAN .. BLOGGER

Niena Muhammad said...

dtg lawat2 sini membawa senarai nama

http://www.my-shopping2u.com/2011/06/senarai-segmen-andai-aku-ini-jutawan.html

miss jambu said...

Genk terjah sini..n folo
Semoga impian menjadi kenyataan..
Jom terjah blog genk pula n ikut bloglist genk ya…^_^

Student uniSZA said...

wowww...
melancong lagiii !!!
moga2 murah rezeki selalu :)

dAk EyTy NaFieSHaz said...

best,,,,
jom jenguk ety nye simple je

http://eyty-story.blogspot.com/2011/06/segmen-andai-aku-ini-jutawanblogger.html

Eera Shera said...

salam.kalau melancong sy nak join jugak ek..hehe..sy pun join segmen ni jugak