(Gambar) Keindahan Gua Di Bawah Laut - Terowong Informasi

Breaking News

(Gambar) Keindahan Gua Di Bawah Laut

Gua sinonim berada di atas darat bukannya di bawah air.
Sebelum ini kita dikejutkan bahawa ada sungai di bawah laut. Ia merupakan penemuan yang cukup menakjubkan dalam abad ini. Tapi kali ini Hackers nak tunjukkan pada korang mengenai gua di bawah laut pula.
Di bumi, kita banyak dipenuhi lautan yang amat luas berbanding dengan daratan.Jadi, mesti ada benda yang menakjubkan dikawasan laut yang kita belum selongkari.Penjelajah berbangsa inggeris, Martyn Farr dengan pasukan diving-nya telah memutuskan untuk melakukan ekspedisi untuk mengeksplorasi adegan menakjubkan dari gua bawah laut terdalam di dunia.
Belum mana - mana pihak mencuba untuk melihat gambaran bagaimana rupa gua di bawah laut.Hackers ada tunjukkan beberapa keping gambar untuk tatapan semua. Ia kelihatan amat menakjubkan dan kagum dengan kekuasaan Allah S.W.T. Diharap informasi pada hari ini membuat anda terfikir dan mendapat ilmu dari artikel yang tidak seberapa ini. Enjoy..

6 comments

Anum said...

cantiknya

Mila Ahmad said...

Kebesaran Allah S.W.T

Terowong Informasi said...

MEMANG CANTIK..BANYAK BENDA YANG KITA TAK TAHU DIDUNIA INI

Not Specified said...

Allah wuhallam (: sangat cantik!

syameem said...

mcm cte sanctum la..siyes cantik

hazeleyed lady said...

SubhanAllah.