My Happiest Moment - Terowong Informasi

Breaking News

My Happiest Moment

Entry ini adalah untuk contest sebenarnya. Contest yang dianjurkan oleh pihak Nuffnang ini membuatkan Hackers berminat untuk join. Tajuk contest ini adalah My Happiest Moment
Sebelum ini, kita kerap nampak iklan ini di Nuffnang, rupanya mereka buat contest sebenarnya. Hadiahnya cukup menarik iaitu boleh dapat Olympus PEN Lite E-PL3 atau the Olympus PEN mini E-PM1. Hackers tidak mahu buang masa lagi, Hackers teruskan contest ini :
  
My Happiest Moment
Gambar yang Hackers tunjukkan ini adalah satu gambar yang Hackers betul - betul gembira iaitu pada Majlis Perkahwinan Hackers pada March 2011. Ia merupakan pengalaman yang luar biasa dan sekali dalam seumur hidup ini. Inilah pertama kali Hackers Outdoor shooting. Pada mulanya memang terasa pelik kerana belum pernah lakukan seperti ini.  Jadi lama kelamaan semua berjalan lancar. Macam ala model gitu.
Sebelum ini jika mahu ambil gambar, hanya guna kamera handphone sahaja kerana kamera pun tiada lagi. Nak beli kamera DSLR, memang belum mampu nak beli tetapi cita - cita itu ada jugak. Kalau Hackers menang Kamera Olympus PEN Lite E-PL3 atau The Olympus PEN mini E-PM1, memang buat Hackers teruja sangat - sangat. Harap dapatlah kamera ini buat hadiah kenangan dalam hidup Hackers.Bolehlah Hackers ambil gambar dengan menggunakan kamera Olympus Pen Lite E-PL3 ataupun The Olympus Pen Mini E-PM1 sebagai gambar kenangan Hackers sekeluarga.



4 comments

Aleen Aiden said...

woahh baru lagi la nih mendirikan rumah tangga.semoga berkekalan hendaknya. :)

Terowong Informasi said...

hehehe..baru aje...ingat semua pembaca dah tahu..hehe

Artzlizan said...

wahh...cantik gamba tu...lagi satu...tahniah ye...semoga kekal sampai tua...

Terowong Informasi said...

thanks puteri duyung...