Perbezaan Orang Kaya Dengan Orang Tidak Kaya - Terowong Informasi

Breaking News

Perbezaan Orang Kaya Dengan Orang Tidak Kaya

Salam 1 Malaysia.
Malam ini, Hackers nak cerita mengenai perbezaan orang kaya dan orang tidak kaya.
Anda tergolong orang kaya? Jika ya, Hackers nak minta maaf sangat-sangat dengan artikel ini. Hackers ceritakan ini bukan semuanya orang kaya sebegini tetapi segelintir sahaja.
Hackers pernah lihat anak orang kaya atau orang berada ini "kerek" sedikit. Apa yang "kereknya" adalah mengenai kecerewetan mereka ini. Hackers pernah dengar seorang anak orang kaya atau berada ini menerima hadiah dari boss beliau. Niat seorang boss menghadiahkan sesuatu barang kepada pekerjanya adalah satu perkara yang bagus. Mana ada boss sebaik begini mahu belikan hadiah kepada pekerja. Apa hadiahnya adalah set lengkap pakaian yang dibeli di luar negara tetapi anak orang kaya tersebut boleh kata sebegini, " Tak suka lah warna dia, tak nak!!". Amboi, sampai macam itu sekali kata kepada boss. Nak atau tak nak, boss bagi juga tapi sekali sahaja yang dipakai. Kalau Hackers, syukur alhamdulillah dapat barang tersebut. Maklumlah, Hackers bukan golongan orang kaya tetapi sederhana sahaja.Manalah pernah dapat hadiah dari luar negarakan..
Bukan setakat set pakaian lengkap sahaja di offer, kereta Proton Inspira juga boss mahu belikan untuk beliau. Bayangkan sampai macam itu kebaikkan boss beliau itu tetapi tidak bersyukur. Demand lebih.
Kalau anda, pasti seronok dapat hadiah macam itu sebabnya kita ini bukan orang yang berkemampuan. Betul tak? Nampakkan perbezaan orang kaya dan orang tidak kaya ini.

2 comments

Honey Bhulat said...

amboi..belagaknya..bak sini inspira tu..kasi alamat ofice, esok nak mintak keje..hihi

Terowong Informasi said...

hahaha..amboi..siap nak apply ye..mmg ada kosong pon..hehe