Mangsa Yang Diserang Di KFC i-City menafikan Ada Melakukan Provokasi? - Terowong Informasi

Breaking News

Mangsa Yang Diserang Di KFC i-City menafikan Ada Melakukan Provokasi?

Kecoh mengenai kes pergaduhan antara pekerja KFC dengan pelanggan baru-baru ini di i-City, Shah Alam. Ramai yang membuat pelbagai spekulasi yang tidak berasas yang mengatakan pekerja KFC terbabit mengeluarkan kata-kata kesat terhadap pelanggan tersebut. Bila dilihat video pergaduhan terbabit, siapa yang mulakan dulu pergaduhan ini, mari kita melihatnya :

Pekerja KFC tersebut seakan hilang arah apabila terdengar sesuatu dari mulut pelanggan tersebut. Mungkin provokasi atau sebaliknya, ia kemungkinan juga. Ada saksi yang berada disitu mengatakan ia berpunca dari pelanggan terbabit :
Benar atau tidak, Hackers masih tidak berpuas hati lagi dengan kenyataan pelanggan yang terlibat dalam pergaduhan ini. Mereka telah menggunakan peguam dalam kes mereka ini dan disokong oleh ahli politik lagi. Berikut adalah kenyataan dari peguam pelanggan yang bergaduh di KFC i-City tersebut :

Betul ke keyataan mereka ini? Mereka menggunakan peguam untuk menafikan mereka ada melakukan provokasi terhadap pekerja KFC terbabit. Hackers masih tidak percaya jika mendengar disebelah pihak sahaja. Pekerja KFC terbabit patut mengeluarkan kenyataan juga demi membuktikan beliau tidak bersalah.
Baru kita tahu perkara sebenar berbanding kita mendengar dari mulut busuk orang diluar sana.

P/S : Jangan ada isu politik sudah lah...

1 comment

suzie said...

dia berduit.bolehla pakai peguam bagai........