Kucing dan Kotak, Sukar Dipisahkan - Terowong Informasi

Breaking News

Kucing dan Kotak, Sukar Dipisahkan

Kucing dan kotak ada seumpama ke mereka ini? Kucing, kucinglah. Kotak tu, kotaklah tetapi ia ada berkait rapat antara mereka ini. Kucing kalau nampak kotak, pastinya ia akan ke kotak itu. Jika kucing betina nampak, confirm dia akan berfikir, bagus untuk dia tido dan simpan anaknya di situ.

Mungkin kotak bagi pendapat kucing tersebut, suhu didalamnya adalah panas dan suam-suam kuku. Kucing mana yang suka tempat sejuk kerana kucing berdarah panas seperti manusia juga. Hackers nak tunjukkan gambar lawak kepada anda mengenai kucing dan kotak.
 

Pelbagai gelagat yang kita boleh nampak pada kucing digambar yang Hackers sediakan ini. Mereka seperti tido nyenyak didalamnya tanpa perasan ada orang mengambil gambarnya itu. Gambar ini sangatlah comel. Hackers memang minat betul dengan kucing. Teringin juga mahu jumpa blogger Kakimotong yang minat sangat dengan kucing itu. Kepada yang meminati kucing pasti suka melihat gelagat mereka seperti ini. Oklah, anda layanlah gambar ini ok. Jika mahu share, sila creditkan ke blog ini ok..

8 comments

Unknown said...

samalah jugak seperti hacker dengan lappy dan gadgetnya...xboleh dipisahkan

Terowong Informasi said...

hahaha..nape ckp mcm itu? dah hobi nak buat macam mana...

suzie said...

alolo...tomei nyer.... suker giler ngan kucing....tapi tak tahan bila bulu bersepah atas karpet... boleh mendatangkan marah...hehehehe...

Anonymous said...

hihi kucing sis pun sama..masa tu baru habiskan buah limau , tup2 tengok dia dah sedap tido dalam kotak tu -,-

Unknown said...

geramnya....kalau dpt, mmg tak tdo la kucing tu..

TanganPengkau said...

Kekiutan melampau!

Terowong Informasi said...

xde button like plak..

CPFZ said...

lahai.. macam2 ragam kucing tu dgn kotaknya.. kih kih..