Persahabatan Pra Musim 2013 : Darul Takzim FC VS Pos Malaysia - Terowong Informasi

Breaking News

Persahabatan Pra Musim 2013 : Darul Takzim FC VS Pos Malaysia

Barisan skuad yang diturunkan pada malam tadi

Perlawanan kedua persahabatan Pra Musim 2013 oleh skuad kendalian lagenda Singapura, Fandi Ahmad menentang Pos Malaysia dengan kesudahan, Darul Takzim FC 2 - 1 Pos Malaysia. Perlawanan yang berlangsung sebentar tadi di Stadium Larkin, Johor Bahru, Johor menunjukkan skuad Darul Takzim FC sudah mula bersedia untuk mengharungi Liga Super 2013 nanti.

Jaringan kemenangan tersebut telah dijaringkan oleh Addy dan Del Nero. Dalam perlawanan tersebut, Del Nero telah dinobatkan "Man Of The Match" dalam perlawanan terbabit. Ada beberapa peminat berkata, perlawanan sebentar tadi ada sedikit cacat celanya dan mungkin pemain baru mula menyesuaikan diri dengan pemain lain. Guiza juga kelihatan ketika di padang tetapi gagal menjaringkan goal.

Dalam perlawanan ini, Fandi Ahmad tidak mengeluarkan pemain bintangnya yang baru sampai. Beliau masih menggunakan pemain simpanan bagi memastikan pemain betul-betul bersedia walaupun bukan berstatus bintang. Walaupun menang dengan jaringan tipis, skuad Harimau Selatan perlu bekerja kuat dan memastikan sekurang-kurangnya dapat merampas dua piala pada musim akan datang.

Sumber : Johor Fan Club

2 comments

yusrayunus said...

Jangan lupa follow i k

http://yusrasuperstar.blogspot.com

Terowong Informasi said...

i will follow you