Eyelash Jewelry : Bulu Mata Palsu Yang Sesuai Untuk Pemakai Perasan Comel - Terowong Informasi

Breaking News

Eyelash Jewelry : Bulu Mata Palsu Yang Sesuai Untuk Pemakai Perasan Comel

Bulu mata palsu, ia sudah menjadi trend luar biasa bagi kaum khususnya wanita. Jika lelaki memakainya, memang nampak pelik dibuatnya. Bulu mata palsu yang berada di pasaran Malaysia, semunya nampak macam bulu mata asal. Ada yang panjang dan ada yang pendek. Ia bergantung kesesuaian pemakainya.

Bulu mata palsu ini dipakai selalunya mereka yang mempunyai bulu mata yang amat sedikit. Jika dipandang sekali, seperti tiada bulu mata dan sebab itu sesetengah mereka memakainya tidak kira waktu. Bro Nasa terjumpa beberapa jenis bulu mata yang lain dari yang lain. Mungkin satu hari nanti, akan menjadi ikutan pemakainya. Lihat beberapa contoh yang Bro nasa sediakan ini.

Nampak pelik dan extream bukan? Dengan kewujudan bulu mata palu yang diberi nama Eyelash Jewelry ini, bilakan masa sesuai untuk memakainya? Jika ada pembaca wanita di blog ini, adakah anda mahu memakainya nanti? Sila komen. Oh terlupa pula, jika anda mahu membeli bulu mata ini, ada jual di secara online. Jangan terkejut ye. Jika mahu membeli, sila klik SINI.

No comments