Seni Lukis Dari Ernest Zacharevic Di Pulau Pinang - Terowong Informasi

Breaking News

Seni Lukis Dari Ernest Zacharevic Di Pulau Pinang


Jika anda ke Pulau Pinang, anda pasti disajikan dengan lukisan kreatif dari artist Ernest Zacharevic. Lukisan beliau ini nampak seperti lukisan hidup. Bro Nasa perasan tentang lukisan ini semasa melihat iklan Samsung Galaxy Camera di televisyen. Memang nampak menakjubkan lukisan ini.

Bro nasa belum pernah sampai ke Pulau Pinang lagi, dan mungkin satu hari ini akan jejak ke sana. Berbalik pada lukisan ini, Ernest Zacharevic melukis di dinding bangunan lama dan ada juga di kawasan kampung.


Lukisan di bangunan lama ini kelihatan cantik berbanding sebelum ini yang nampak kusam dan kotor. Dengan inovasi ini, ia menceriakan tempat itu kembali. Ernest Zacharevic sudah dikenali di seluruh dunia kerana dengan lukisannya.

Ia bukan sahaja lukis di Malaysia, malah ada di beberapa negara Asia dan europe. Baiklah, anda layankan dahulu lukisan beliau ini. Jika ada masa, datanglah ke Pulau Pinang. Sebelum mengakhiri entry pada hari ini, apa kata anda layankan video di bawah ini terlebih dahulu. Ia mengenai lukisan hasil nurkilan Ernest Zacharevic :

2 comments

Luqman Zakaria said...

memang terbaik...merupakan salah stu tarikan di penang!

p/s : kalau rajin.. vote lah arepnakbebel.com dalam kategori Fav Lifestyle blog untuk MSMW 2013 ..:)HEHEHE

mamyharraz said...

kagum!
mmg lawa hasil lukisan ernest.

tq share stori ini..lepas tgk terus tak sabar nak jejak penang!nak tgk sendiri hasil lukisan menakjubkan nih.