Tingkap Apartment Kos Rendah Di China Yang Unik - Terowong Informasi

Breaking News

Tingkap Apartment Kos Rendah Di China Yang Unik

Keperluan rumah memang diperlukan oleh semua orang termasuklah kita sendiri. Rumah merupakan aset penting dan menjadi tempat kita bertuduh dari hujan dan panas. Pembinaan rumah di Malaysia sudah biasa kita dengar yang mempunyai 3 kategori iaitu kos rendah, kos sederhana dan mewah / banglo.


Bro nak ceritakan satu keunikkan apartment kos rendah yang ada di China. Ia lain dari negara kita sendiri iaitu Malaysia. Cuba anda lihat gambar yang bro sediakan itu. Ada perbezaan atau tidak dengan apartment di Malaysia? Jika anda lihat sekali imbas, ia tiada cacat celanya. Apa yang cacat pada apartment kos rendah ini adalah tingkapnya. Cuba anda lihat betul-betul, ianya hanya di cat menyerupai tingkap sebenar.


Pasti anda terkejut dengan gambar yang diberikan. Apa motif mereka ini? Adakah mereka tersilap membina rumah tersebut atau untuk mengaburi masyarakat awam di sana? Mujur tiada kes seperti ini di Malaysia walaupun anda membeli rumah kos rendah. Perbezaan kos rendah di Malaysia adalah penggunaan batu bata yang berkualiti tinggi dan rendah sahaja.

1 comment

Unknown said...

Amboy Unik Betul Tingkap dia haha . Dekat Malaysia ada ark ? Jom Singgah Blog saya :)

http://i-irufan.blogspot.com/