Kisah Sebenar Lelaki Di Maki Di Plentong, Masai - Terowong Informasi

Breaking News

Kisah Sebenar Lelaki Di Maki Di Plentong, Masai


Maki


Mangsa yang baru balik dari masjid telah dimaki dipersimpangan di Plentong, Masai, Johor oleh seorang lelaki berbangsa cina kerana 'memakan jalannya'. Dalam video ini menunjukkan lelaki terbabit tidak puas hati yang kononnya tidak makan jalan si mangsa ini.




'Babi lah you!!!'
Mangsa yang baru balik dari Masjid dimaki oleh seorang lelaki yang 'makan jalannya'Weekend ni dipenuhi dengan isu 'babi'. Entah mengapa babi yang tidak bersalah dibabitkan dalam hal-hal manusia.Lokasi: Plentong Masai, Johor.More: #MediaVids
Posted by My Media Hub on Sunday, April 19, 2015

Video yang durasi 1:49 minit ini dirakam oleh mangsa untuk menunjukkan sikap pesalah jalan raya ini. Lelaki tersebut memaki hamun si mangsa tersebut yang kononnya mahu menutup kesalahan yang beliau lakukan tetapi si mangsa tenang dalam masalah ini. Dalam makian tersebut, lelaki terbabit juga menunjukkan isyarat lucah. Bila anda menghayati video tersebut di saat akhir, memang menunjukkan lelaki yang berbangsa cina tersebut memang memakan jalannya. Mujur video ini di rakam dan kemungkinan si mangsa melaporkan kepada polis atas kejadian ini.

Nota : Penggunaan dashboard camera memang patut dipasang untuk melindungi diri kita walaupun kosnya agak mahal sedikit

No comments