JobsDB.com Menamatkan Operasi - Terowong Informasi

Breaking News

JobsDB.com Menamatkan Operasi


JobsDB.com


Bagi pencari kerja di alam maya, Jobstreet dan JobsDB merupakan agen paling popular dan digemari oleh orang ramai. Di laman ini, pelbagai jenis kerja yang ditawarkan mengikut spesifikasi kelayakkan anda sendiri. Bro adalah pengguna tegar kedua-dua laman web ini untuk pencarian kerja baharu.

JobsDB


Bro mendapat email dari pihak JobsDB.com yang mengatakan mereka akan menamatkan operasi mereka pada 31 May 2015 nanti. Segala matlumat anda seperti resume dan apa sekalipun bolehlah anda memuat turun atau memadamkan akses sebelum mereka menamatkan operasi mereka. Bagi Bro, ia amat memeranjatkan akan berita ini kerana mereka telah lama wujud secara tiba-tiba mereka menamatkan operasi begitu sahaja.

JobsDB


Sebenarnya, pelbagai kerja bro dapat dari penggunaan JobsDB ini. Walaupun baru-baru ini bro nampak laman web mereka kurang menawarkan kerja kosong, laman web ini tetap ada keistimewaannya. Jadi, kepada pencari kerja bolehlah beralih ke Jobstreet.com untuk mencari kerja yang anda inginkan. So, Goodbye JobsDB.com...

No comments