Video Kekejaman Tentera Israel Terhadap Rakyat Palestin - Terowong Informasi

Breaking News

Video Kekejaman Tentera Israel Terhadap Rakyat Palestin


Kekejaman Israel

Baru beberapa jam berlaku, satu video yang menunjukan tentera Israel melakukan keganasan terhadap rakyat Palestin di Ramallah, sebentar tadi. Ia berpunca dari perhimpunan aman yang dilakukan oleh rakyat Palestin tetapi tentera Israel membalas dengan kekejaman.

#MyIntifada | Kekejaman Tentera Israel di Ramallah.
[18+] Video menunjukkan keganasan dan kekejaman tentera Israel ke atas beberapa rakyat Palestin yang berhimpun secara aman di Ramallah. Beberapa agen Israel juga menyamar sebagai rakyat Palestin untuk menimbulkan kekecohan.Sumber: Shehab News Agency [aka]Teruskan mengikuti Perkembangan di Palestin melalui Aqsa Syarif dan hashtag #MyIntifada
Posted by Aqsa Syarif on Wednesday, October 14, 2015

Dalam sedutan video pendek ini, menunjukan seorang tentera Israel menembak kaki seorang lelaki yang dalam pergelutan untuk melepaskan diri. Apa yang memeranjatkan, ada beberapa agen Israel membuat penyamaran seperti rakyat Palestin bagi menimbulkan kekecohan. Perka ini amat terkutuk pada pandangan Bro. Adakah kejadian ini akan terus berlaku dalam beberapa hari ini? Kita di sini hanya mampu melihat dan berdoa agar rakyat Palestin dilindungi dan selamat.



No comments