India Talent Show Sangat Ganas - Terowong Informasi

Breaking News

India Talent Show Sangat Ganas

Salam 1 Malaysia.
Anda tentu pelikkan Hackers sekarang jarang update blog.
Hackers bukan tiada mood untuk berblogging tetapi kerap sibuk sejak ini.
Nak blogwalking pon tiada masa kekadang. Kalau nak online di pejabat, memang tak boleh dah sekarang kerana di block. So nak luangkan masa di blog ikut masa yang sesuai sahaja seperti sekarang ini.
Hari ini Hackers nak kongsikan bersama satu program yang berlaku di negara India iaitu program, India Talent Show. Program ini sama sahaja seperti You Got Talent yang disiarkan diseluruh dunia. Ia untuk melihat kebolehan seseorang itu. Tapi ada peserta Punjabi dari India yang gelarkan diri mereka sebagai Warriors of Goja ini membuat kejutan buat juri semua. Mereka menunjukkan aksi diluar kawalan mereka. Apa aksinya, mari kita lihat sebentar :



Ganaskan aksi mereka ini. Ia tidak sesuai ditonton kepada kanak - kanak di bawah umur.
Maklumlah aksi mereka sangat merbahaya. Memang hebat mereka ini tetapi juri sendir tak mampu melihatnya lagi. Baik-baik pentas itu tenang terus menjadi kucar kacir. Selepas persembahan mereka itu, juri memberi komen sedikit dan memberi sumbangan kepada peserta ini berjumlah 300,000 rupees tanda terima kasih atas persembahan mereka itu. Hackers sendiri terkejut dan naik kejang melihat aksi mereka ini. Anda jangan sesekali mencubanya dirumah ye. Hackers tak bertanggungjawab tau...

3 comments

Unknown said...

kalau chef wan jadi juri conform pengsan..hehehe

Faz Abas said...

Ngeri!


Jom join contest dari Kisah-dan-Kasih.

http://kisah-dan-kasih.blogspot.com/2011/11/contest-novella-di-kisah-kasih.html

Not Specified said...

Tak sanggup nak tengok~ :|