(Gambar) Banduan Ini Dilayan Baik Sebelum 12 Jam Dihukum Mati - Terowong Informasi

Breaking News

(Gambar) Banduan Ini Dilayan Baik Sebelum 12 Jam Dihukum Mati

Hukuman mati perkara yang kita amat takut sangat. Bohonglah jika seseorang itu tidak takut akan kematian. Bayangkan kematian anda diketahui bila tibanya. Cukup ke amalan kita di dunia ini?
Masing-masing fikirkanlah.
 Dilayan dengan baik dan menerima segala permintaan

Hackers nak tunjukkan gambar banduan saat 12 jam lagi akan menempah maut akibat menjadi pengedar dadah. Dadah memang musuh mana-mana negara kerana ia boleh merosakkan manusia. Jika menjadi pengedar dadah dan bila ditangkap, hukuman mati pasti akan diterima.
 Diberi baju yang mereka idamkan jika mahu

Di Malaysia, hukuman mati yang dikenakan adalah gantung sampai mati tetapi di negara China ini lain sedikit iaitu tembak sampai mati.
Pastinya kita dapat merasa kesakitan dahulu sebelum meninggal dunia.
  Gambar terakhir mereka sebelum mati ditembak

Tapi pihak berkuasa negara China memberi peluang kepada banduan apa yang mereka ingin rasanya. Mahu makan McD, KFC dan apa sahaja, pastinya dia akan dilayan dengan baik sebelum mati. Hackers harap gambar ini memberi kesedaran kepada semua bahawa dadah itu akan merugikan hidup anda. Jika tertangkap nyawa anda pasti melayang...

P/S : Mahu lihat gadis China mati sebelum berusia 20an akibat jadi pengedar dadah? Hackers akan postkan nanti. Mereka lawa-lawa tau..

6 comments

safurara said...

fuhhh giles ah.kalo dpt mkn sedap2 pon xguna sbb mati kena tembak.aduhhhhh mintak simpang.

mselim3 said...

Hidup dan mati adalah lumrah dalam kehidupan...kerana itu kita hanya mampu melihat kematian orang lain utk dijadikan pengajaran . Kematian kita tiada siapa yang tahu...hanya ALLAH . Setiap yang hidup pasti akan merasai mati..cuma kita x tahu mcm mana mati kita,,,samada mati dalam kesudahan yg baik atau sebaliknya...
so bersedialah menghadapi kematian...

Honey Bhulat said...

seronok mmg seronok..tapi sedih la dah tahu hari kita nak mati =]

Terowong Informasi said...

betul kata mselim itu..setiap orang akan rasa kematian. tidak kira tua atau muda.

Unknown said...

"Mahu lihat gadis China mati sebelum berusia 20an akibat jadi pengedar dadah? Hackers akan postkan nanti. Mereka lawa-lawa tau.. "

AT tunggu.=p

Unknown said...

kesian la plak