Saya Mengaku Bersetubuh Dengan Ibu Saya Atas Kerelaan - Terowong Informasi

Breaking News

Saya Mengaku Bersetubuh Dengan Ibu Saya Atas Kerelaan

Satu isu yang amat memeranjatkan jika kita lihat tajuk tersebut. Bukan Hackers lakukan ok!!!
Perkara ini berlaku di negara seberang iaitu Indonesia. Pada mulanya Hackers sahaja melihat video di satu blog tapi bila diamati betul-betul video ini, ada sesi perbincangan secara terbuka apabila ibu dan anak mengaku pernah bersetubuh atas kerelaan sendiri. Sudah kecoh video ini di merata blog di Malaysia. Mereka ini beragama islam tetapi perangai...Ya Allah, begini ke umat akhir zaman..Sungguh menankutkan bagi diriku ini..
Dalam rancangan tersebut, penonton dan pengacara hanya tergelak apabila kedua anak beranak ini mengaku pernah beberapa kali bersetubuh bersama. Ibu beliau itu seorang janda apabila suami beliau meninggal dunia. Jadi keinginan seks itu sudah melambung-lambung dan menarik anaknya untuk melakukan hubungan terlarang tersebut. Mereka berkata, jika ibu mahukan seks, dia layan dan jika anak tersebut mahukan seks, ibunya juga merestui permintaannya. Apa pendapat anda mengenai pengakuan dalam video ini? Wajar atau tidak? Mana mufti mereka?

9 comments

Iza said...

Assalam..
Ada juga terbaca tajuk kt blog mana tah.itulah tanda akhir zaman.maksiat berleluasa,berlaku depan mata tapi tak dapat nak halang,rasa malu masyarakat pun dah hilang.

http://azilas.blogspot.com

Terowong Informasi said...

betul tu..susah betul nak hidup di umah zaman terakhir ini kan..banyak ujian yang diterima

farok313 said...

ish2..dahsyat betul...admin view n folllow blog sye http://farok313.blogspot.com/

Unknown said...

aku dh taw nk ckp apa dah

Farah Azurah said...

kenapa dgn mereka ni hah ??Ya Allah,mintak sangat MALAYSIA xd perkara macam gini.. memalukan !

maszull said...

assalamualaikum...apa dah jadi dunia skg ni mcm benda yg x wajar dijadikan wajar dlm islam ni...manusia byk dah terpesong skg ni...:)

syieqa mieka said...

aduhaiii ade jugak manusia mcm ni . memalukan je lahhh :(

Uji Hussein said...

Di Indonesia, mmg banyak benda2 pelik yang tak sepatutnya dilakukan oleh orang Islam.Terlalu bersifat terbuka hinggakan agama cuma jadi hiasan.

nembiak sarawak said...

teruk nya kalau dah camnie,,patutla dunia barat makin suka porak perandakan dunia islam....