Johan Rajalawak Kena Boikot Kerana Video Ini? - Terowong Informasi

Breaking News

Johan Rajalawak Kena Boikot Kerana Video Ini?


Hackers terbaca satu berita dari forum yang mengatakan ada sesetengah peminat mahu memboikot Johan Raja Lawak. Apa punca yang mereka boikotkan sebenarnya. Mari kita lihat video dahulu dibawah sebentar ini sebentar :
: Anda pernah lihat video diatas ini? Pastinya ada yang sudah tahu dan ada yang masih belum tahu. Video ini boleh dikatakan politik sedikit. Video yang mengisahkan 'esok nak demo ni'. Hackers malas nak masuk campur mengenai politik ini kerana boleh membuat perbalahan antara satu sama lain. Dalam video ini yang diupload pada 10 May 2012 ini, penonton lebih ramai yang dislike berbanding yang like pada video ini. Tapi kenapa nak boikot Johan sahaja? Bukan ramai ke artis di dalam video ini? Sesiapa yang tahu, boleh cerita sedikit tak?

2 comments

Unknown said...

Berdasarkan apa yang aku baca kat website suarapakatanrakyat.com, johan diboikot sebab terlibat dengan video tu. Kalau kita tengok video tu ada sedikit sebanyak perli pakatan rakyat. Jadi diaorang nak boikot siapa yang terlibat dalam video tu. Namun tidak dapat dipastikan mengapa hanya johan sahaja yang diboikot.

Terowong Informasi said...

ooo macam itu rupanya..mcm2x hal sekarang ni