Tag Line Hampir Sama Dengan Blog Ini? - Terowong Informasi

Breaking News

Tag Line Hampir Sama Dengan Blog Ini?


Sebelum ini Hackers tak pernah jumpa satu tag line yang hampir sama dengan blog Hackers iaitu 1 Blog 1 Informasi. Bila search di google, tag line tersebut memang Hackers tak jumpa dan pada malam ini, boleh pula terjumpa. Tag line '1 blog 4 Kepala' seakan-akan sama seperti blog ini.
Pada mulanya, tag line blog ini macam terlalu formal tetapi ada juga yang memakainya. Nak tahu ada apa pada blog 1 blog 4 Kepala ini? Jom teruskan membaca.

Menarik Pada blog Ini?
Ok, anda tentu nak tahu apa yang menarik mengenai blog ini? Untuk makluman semua, inilah kali pertama Hackers memasuki blog beliau ini dan ternyata blog beliau seronok di baca. Blog yang memaparkan blog peribadi ini kebanyakkannya menceritakan aktiviti peribadi mengenai 4 sekawan ini. Apa yang mereka mahu luahkan dan ceritakan, mereka tulis di blog. Design blog ini memang menarik. Cantik dan lembut sahaja. Taklah serabut sangat melihat blog beliau ini. Nak baca pon senang hati.

Berapa bintang Hackers nak bagi pada blog ini?




Mengikut perkiraan Hackers, ceh wah...Hackers memberi 3/5 bintang pada blog ini. Susunnya kemas dan loading page yang cukup pantas. Hackers cuma mahukan blog beliau ini banyakkan gambar dalam entry beliau dan besarkan sedikit gambar itu bagi mencantikkan blog tersebut.

P/S : Walaupun tag line hampir sama, tidak semestinya blog beliau sama seperti blog Hackers. Masing-masing punya kreatifkan. Blog anda, citarasa andalah...Jangan copy paste tau..Jika mahu, minta izin dahulu.

No comments