Acer & Intel “PLAYsure Redefined” Party - Terowong Informasi

Breaking News

Acer & Intel “PLAYsure Redefined” Party

Wow, satu contest yang menarik dari Nuffnang yang Bro Nasa dapat. Jarang sekali Bro Nasa dapat invite contest dari Nuffnang. Ok, apa yang contest yang diketengahkan adalah mengenai produk baru dari Acer iaitu Acer Aspire P3 Convertible Ultrabook™. Produk terbaru Acer ini memang superb sebab Ultrabook™ ini Inspired by Intel Core i5, RAM 4GB available, 120GB Solid State drive Storage, dan dikuasakan Operating System Windows 8. 

Kelebihan pada Ultrabook ini adalah ia Ultraportable. Maksudnya ia boleh diubah suai keadaan Ultrabook ini mengikut kesesuaian anda. Senang cerita, anda boleh jadikan ia seperti tablet dan laptop! Memang unik bukan?


Itu sahaja ke kelebihan Ultrabook ini? Ada lagi sebenarnya ye. Ia juga Detachable. Keyboard tersebut anda boleh "flip" kan ianya keluar jika mahu menggunakannya dan jika tidak mahu digunakan, anda boleh "flip" kan balik jika tidak mahu menggunakannya . Ia sangat portable.


Selain itu juga, ia Touch Centric. Maka anda boleh touch screen tersebut malah ia sangat sensetif seperti anda menggunakan smartphone anda. Jadi anda tidak perlu risau jika mahu menggunakan touch screen dari produk Acer terbaru ini nanti.

 

Anda tidak dapat bayangannya lagi mengenai Ultrabook ini, apa kata anda tonton video Commercial Acer ini dan anda akan faham kecanggihannya. Video ini juga dibintangi oleh Tiësto, DJ yang popular dengan alunan muzik terbaik diabad ini.

Lokasi Party ini dilangsungkan :

Date: 23 May 2013 (Thursday)
Time: 7.30pm – 11.00pm *registration starts at 6.30pm*
Venue: Poppy Garden, Jalan P Ramlee, 50250 Kuala Lumpur.

* Ada lucky draw yang anda boleh menangi hadiah bernilai RM5000 tau!

No comments