Penthouse Mewah 3 Tingkat Di Tel Aviv - Terowong Informasi

Breaking News

Penthouse Mewah 3 Tingkat Di Tel Aviv


Pemandangan Di Luar Penthouse


Penthouse mewah 3 tingkat ini merupakan penthouse paling mewah dan mahal di Tel Aviv, Israel. Rekaan dalaman prnthouse ini sangat cantik dan sangat stylish bila anda lihat dari gambar-gambar yang bro share ini. Nilai penthouse ini adalah $12 Million.

Penthouse At Tel Aviv
Rekaan Dalam Penthouse

Penthouse mewah ini menyediakan pelbagai kemudahan dan semestinya 'private'. Penthouse ini mempunyai pemandangan yang cukup menarik ditambah pula dengan berhadapan dengan laut Mediterranean. Kita mesti fikir, adakah selamat penghuni ini tinggal di sini? Ada beberapa komen yang pernah ke Tel Aviv mengatakan, di Israel terdapat beberapa Zon yang ditetapkan seperti Zon A, B dan lain-lain lagi. Jika di Zon A, ia boleh dikategorikan tempat selamat dari ancaman.

Penthouse At Tel Aviv


Berbalik pada rekaan dalam penthouse ini, ia kelihat sangat moden dan cantik. Yang paling extrem adalah berkenaan dengan tangga yang diperbuat dari kaca. Walaupun hanya 3 tingkat, pasti gerum bila menaikinya. Pada pandangan Bro, walaupun nilai penthouse ini bernilai $12 Million, ia sangat rugi kerana ia berada di tanah haram yang sepatutnya milik Palestine.

No comments