Amran Fans Tegur Perempuan Berbaju Ketat - Terowong Informasi

Breaking News

Amran Fans Tegur Perempuan Berbaju Ketat


Amran Fans


Sebentar tadi, page Troll terbaik di Malaysia, Amran Fans telah memuat naik satu status yang membabitkan kepada kaum wanita yang suka memakai pakaian ketat tapi bertudung. Isu pemakaian ketat oleh kaum wanita di Malaysia memang sudah lama diperhatikan. Tidak tahu apakah punca perkara ini berlaku walaupun terdapat hari-hari mesej yang terpapar di Facebook yang memaparkan pemakaian seperti ini salah dalam ISLAM.
Amran Fans

Dalam status yang memaparkan gambar wanita tersebut tetapi mata dikaburkan, ramai netizen memberi komen dan bersetuju apa yang Amran Fans perkatakan mengenai isu ini. Amran Fans bukan sekadar troll artis-artis Malaysia membuta tuli sahaja malah memberi mesej tersirat kepada semua masyarakat di Malaysia. Bukan mengaibkan tetapi sebenarnya memberi nasihat kepada semua orang.

Amran Fans

Lihat sahaja respon yang diberikan oleh tuan badan kepada Amran Fans, beliau sendiri menyedari atas perlakukan yang salah ditunjukkan. Dalam mesej Amran Fans kepada wanita terbabit, ada juga dia sempat mengayat. Apa pun, Bro RESPECT Amran Fans atas teguran ini...


#SaluteAmranFans

No comments