Patito Rodríguez Dalam Radar JDT - Terowong Informasi

Breaking News

Patito Rodríguez Dalam Radar JDT

Patito Dalam Radar JDT

Hari ini, berita terbaru perpindahan pemain bola sepak untuk Kelab Johor Darul Takzim (JDT) hangat diperkatakan. Pemain dari Perancis, Harry Novillo yang pernah bermain dengan kelab perancis, Lyon bersetuju menyertai JDT pada jendela perpindahan Jun nanti. Pihak Johor Southern Tiger dalam kenyataan terbaru telah menaikkan kenyataan di mana Luciano Figueroa dana digantikan dengan pemain baru.

 

Pemain ini Bro Nasa boleh jangkakan adalah Patricio Julián Rodríguez atau Patito yang digelarkan oleh penyokong JDT. Pemain lincah ini kini bermain dengan kelab Australia, Newcastle Jet. Ramalan Bro mengatakan Patito kerana status instagram Patito yang menunjukkan beliau sedang membuat video call dengan Luciano, baru-baru ini. Adakah ini hasil pujuk memujuk sedang dilakukan? Luciano akan kembali menjadi duta JDT dan mungkin ini beliau sedang lakukan.



A post shared by Pato Rodriguez (@prshow) on
Ini hanya ramalan. Jika benar ramalan Bro, ia satu berita gembira bagi penyokong JDT. Jika benar, anda suka? Jika anda lihat dari mobile, sila guna view as Dekstop Site di web browser anda...

No comments