Blogger Nisa Kay Masuk Akhbar Utusan - Terowong Informasi

Breaking News

Blogger Nisa Kay Masuk Akhbar Utusan


Semakin ramai blogger dikenali di media tempatan. Dahulu, blogger tidak dipandang dan kini media Malaysia mula membuka mata dengan blogger tempatan. Ingat Blogger tempatan tidak hebat ke? Bro Nasa ini, ingat tak hebat? Hahaha..Lawak je ni.. Oklah, untuk pengetahuan anda semua, akhbar tempatan iaitu Utusan Malaysia telah memaparkan cerita mengenai seorang Blogger wanita terkenal iaitu Blogger Nisa Kay. Siapa yang tidak kenal dia, anda bukan blogger lah sebenarnya.

Dalam keratan akhbar ini, Nisa Kay menceritakan pendapatan beliau yang di jana melalui blog. Ramai dah blogger menceritakan perkara ini dan yang Bro Nasa ingat, Redmummy yang mulakan cerita pendapatan blogger di blog. Untuk pengetahuan anda yang bukan blogger, blog sebenarnya memang boleh menjana pendapatan tetapi kena usaha lebih sedikit.

Jika anda sudah dikenali, pasti pendapatan anda boleh mencapai gaji sebulan anda sekarang. Tidak caya, tanyalah mana-mana blogger yang terkenal. Oklah, kepada yang ingin mengetahui cerita lebih lanjut mengenai apa yang diceritakan Blogger Nisa Kay ini, dapatkan akhbar Utusan Malaysia hari ini!

4 comments

Anonymous said...

pernah kuar ngan nisa kay, zamir, dengan syed grapix dulu kat Mid Valley.

tak sangka Nisa Kay orangnya baik dan tak sombong :)

Akemal said...

Oh nisa... . .. . .. .. . eh eh.

Unknown said...

tahniah !

Terowong Informasi said...

pergh...ada yang pernah jumpa blogger nisa kay tu..jeles ni...baguslah jika mereka tak sombong..itu yang kita mahu