Nota Band - Band Yang Kian Dikenali (Review) - Terowong Informasi

Breaking News

Nota Band - Band Yang Kian Dikenali (Review)

Nota Band, band yang kian hangat mengungguli di carta radio dengan hasil single Hits beliau iaitu Hilang. Nota Band sebenarnya ditubuhkan pada 1 Mei 2013 dibawah naungan SM Masai Studio Centre. Genre Nota Band bawa ini berentak Pop Rock & Modern Rock sebagai konsep muzik band mereka. Mereka dianggotai oleh 5 orang iaitu Yusof (Vocal), Khairul (Bass), Along (Guitar), Aydiel (Keyboard) dan Ejan (Drum).


Apa keistimewaan pada Nota Band ini adalah salah seorang daripada anggota band ini, Parijan Bibit atau lebih dikenali dengan panggilan Ejan, adalah pemain drum sebelah tangan yang pertama di Malaysia. Beliau pernah memecahkan Malaysia Guinness Book of Record dengan bermain drum selama 12 jam tanpa henti. Beliau juga pernah dijemput bermain drum dalam rancangan televisyen Dato’ Siti Nurhaliza Hiburan dan Inspirasi di ASTRO.


Single terbaru mereka ini anda boleh didengari di stesen Radio Johor Best104, HotFM dan Radio online Urban Youth FM. Lagu Hilang mendapat undian tertinggi dalam rancangan Hitz best104 dan Juara Carta Lagu kita di Urban Youth FM. Walaupun ia kumpulan baru, single Nota Band dapat menambat hati pencinta muzik di luar sana. Tidak lama lagi, Nota Band akan keluarkan single ke Dua mereka. Nantilkan.. 




Lirik lagu Hilang – Nota Band.
Betapa hancur hati
Dalam ceria hidup
Terasa hampa
Selimuti di jiwa…Tak ada lagi tawa
dan tak ada cerita
Semua hilang
Berkubur dalam duka…
Dia…
Kini telah pergi.. Jauh
Terbang…
Tinggi tinggalkan ku… di sini
CHORUS:
Tuhan Engkau tahu
Aku mencintainya… walau
Dan tak ada yang bisa mengganti… dirinya
Tuhan hanya dia
yang selalu ada…
dalam anganku…
dalam hatiku…
Korang boleh kunjungi rangkaian sosial mereka di link berikut:
Facebook : notaband13Youtube : notaband13Twitter : @notaband13
Instagram : NOTABAND13
Untuk mengundang Nota Band membuat persembahan boleh hubungi melalui telefon iaitu 012 – 7022096 (Aydiel) , +6012 – 7254392 (Yusof) dan email notaband13@gmail.com.

1 comment

zz said...

Mantap.. :)