Anonymous Serang Najib Razak - Terowong Informasi

Breaking News

Anonymous Serang Najib Razak




Anonymous telah menghantar satu video yang menyampai masej kepada Perdana Menteri Malaysia, Dato' Sri Haji Mohammad Najib bin Tun Haji Abdul Razak yang bedurasi 8:00 minit. Anonymous memberitahu pada 29 dan 30 Ogos ini, satu serang secara besar-besaran akan dilakukan khas untuk Perdana Menteri, Najib Razak yang merupakan serangan internet terbesar dalam sejarah Malaysia. 

Mereka juga turut mengajak Anonnymous dari luar negara untuk bersama-sama mereka dalam operasi ini. Serangan ini berpunca dari beberapa perkara;



Anonymous is onto Najib Razak
#News: Anonymous is onto Najib Razak. Scary! Melalui video ini, Anonymous memberitahu pada 29 dan 30 Ogos ini, satu serang secara besar-besaran akan dilakukan khas untuk Perdana Menteri, Najib Razak yang merupakan serangan internet terbesar dalam sejarah Malaysia. Mereka juga turut mengajak Anonnymous dari luar untuk bersama-sama. Serangan ini berpunca dari beberapa perkara;1. Penangkapan ketua Sarawak Report.2. Pembubaran kabinet dan memecat TPM.3. Kes pembunuhan seorang warga asing.4. Kes derma 2.6 Bilion yang masuk ke akaun peribadi.5. Kes Low Yat yang didakwa mereka sengaja dicetuskan.6. MH370.
Posted by Oh! Media on Tuesday, August 11, 2015
  1.  Penangkapan ketua Sarawak Report.
  2.  Pembubaran kabinet dan memecat TPM.
  3. Kes pembunuhan seorang warga asing.
  4. Kes derma 2.6 Bilion yang masuk ke akaun peribadi.
  5. Kes Low Yat yang didakwa mereka sengaja dicetuskan.
  6. Kehilangan Pesawat MH370.

No comments