Siapa Fara Mendoza - Terowong Informasi

Breaking News

Siapa Fara Mendoza




Sekarang ini, kecoh mengenai seorang wanita bernama Fara Mendoza. Siapa Fara Mendoza ini? Nama Fara Mendoza disebut-sebut kerana penyebaran perbualan melalui aplikasi WeChat bersama seorang artis yang bergelar suami orang iaitu Fizz Fairuz.

Fara Mendoza

Puncanya apabila Fizz Fairuz memuji tubuh badan Fara Mendoza mengiurkan dan pandai jaga asetnya. Motif penyebaran perbualan mereka ini tidak dapat dipastikan sama ada mencari publisiti murahan atau disebaliknya. Itu bro tidak mahu masuk campur.

Fara Mendoza

Fara Mendoza merupakan bekas artis MIG suatu ketika dahulu dan kini kontrak beliau telah ditamatkan. Drama yang beliau lakonkan adalah drama popular Suamiku Encik Sotong, Projek Memikat Suami, dan Stiletto Merah. Pelakon yang berusia 25 tahun ini mempunyai rakan baik iaitu Emma Maembong. Pada pandangan bro mengenai artis ini, memang beliau mempunyai paras rupa yang cantik dan seksi. Lelaki di luar sana pasti ada meminatinya kerana paras rupanya. Fara Mendoza memang aktif di laman sosial seperti Facebook dan Twitter. Mengenai perjalanan karier beliau kini sebagai artis, kini beliau bergerak secara sendiri bagi mengembangkan kerjayanya sebagai pelakon.



No comments