Lagu Raya Ala K-Pop? - Terowong Informasi

Breaking News

Lagu Raya Ala K-Pop?

Sudah ramai rasanya yang sudah menonton video ini di Facebook dan laman Youtube. Lagu ini dicipta oleh seorang remaja perempuan yang berasal dari Singapura. Mujurlah remaja di Malaysia tidak gilakan buat video yang merapu-rapu. Sebelum ini, video yang kecoh dari Singapura adalah video Awek 5 Hari dapat MC. Anda masih ingat video ini. Video yang cukup membuatkan anda meluat.
Kali ini, Bro Nasa mahu anda meluat lagi dengan video ini pula. Lagu raya ala K-POP yang dilakukan remaja ini. Nampak gedik juga pada video yang diberi nama BIGBANG - Fantastic Baby [Aidilfitri] EZT S8 Malay Raya Cover Version. Cuba anda lihat sebentar video ini : Macam mana, sudah menontonnya? Meluat ke tidak? Video yang menunjukkan remaja perempuan ini terkinja-kinja di depan kamera sambil bermain bunga api di dalam rumah malah kibarkan bendera Singapura. Buang tebiat agaknya. Nasib baik tak terbakar umah tu. Lagu original pada video di atas ini adalah lagu kumpulan K-Pop iaitu BIGBANG. Popular jugalah lagu ini dicorong radio sekarang. Oklah, dari anda melayan video di atas tu, baik anda layan lagu original di bawah ini. Boleh buang meluat anda itu sedikit. Jom layankan :

4 comments

Cik Asma BLuppy said...

kreatif betol org singapura ni... hahaha..

Terowong Informasi said...

mmg kreatif abis

AmyZana said...

lebih baiklah kpop yg original drpd kpop remake. lagipun, lagu fantastic baby tuh bukannye sesuai dijadikan lagu raya pun sbb melodi dia rancak sgt -.-

Terowong Informasi said...

betul tu amyZana