Brick Game 9999 In 1 : Game Terbaik Era 90an - Terowong Informasi

Breaking News

Brick Game 9999 In 1 : Game Terbaik Era 90an

Anda ingat lagi akan permainan konsul iaitu Brick Game. Game tersebut seperti gambar di atas yang Bro Nasa sediakan ini. Bro Nasa kenal brick game ini semasa tahun 1993 dulu, sewaktu Bro Nasa darjah 1 ketika itu. Brick game ini boleh dikatakan paling layan ketika era 90 an.

Game yang memaparkan batu-batuan yang turun dari entah ke mana dan anda perlu memasukkan ke ruang yang menyerupai batuan yang turun tersebut. Pada peringkat permulaan, game ini tidak susah jika level rendah tetapi bila anda telah melebihi level 6, pasti akan kelam kabut menyusun batuan ini. Jika tidak, confirm anda kalah.  Anda cuba lihat video di bawah ini, beginilah cara permainan ini dipermainkan. Macam mana, ingatkan game ini. Untuk pengetahuan anda yang tidak mengetahui akan permainan ini, game ini wujud sebelum adanya permainan konsul iaitu SEGA SETURN dan Play Station 1 tidak silap Bro Nasa.

Brick Game ini mampu dibeli oleh semua orang kerana permainan lain seperti Sega Seturn terlalu mahal untuk dimiliki. So, layan game ini ajelah. Sampai bergaduh tau bila nak main Brick Game ini...

1 comment

Iwan said...

Brick Game memang best, lvl99 laju gila tetiba beteri habis hohohohho