Justin Jedlica - The Human Ken Doll - Terowong Informasi

Breaking News

Justin Jedlica - The Human Ken Doll

Anda kenal Justin Jedlica? Pasti tidak bukan. Kalau anda kenal pun cuma Justin Bieber dan Justin Timberlake. Yang itu artis Holloywood tapi Justin Jedlica ini bukan artis tetapi beliau popular di Hollywood. Kepopularan beliau ini kerana beliau telah melakukan 90 kali pembedahan plastic pada seluruh tubuhnya. Dari hujung rambut sampai ke hujung kaki beliau lakukan pembedahan ini.

Jika anda melihat pada wajahnya, ia memang nampak pelik tetapi pada pandangan beliau, ia sangat kacak. Juru gambar di sana menjadikan beliau sebagai model yang senang untuk diambil gambar kerana wajahnya yang unik. Susuk tubuh beliay yang nampak sasa ini juga sebenarnya ada hasil pembedahan plastik dan bukannya hasil senaman di gym. Bila anda perhatikan beliau betul-betul, beliau mempunyai badan yang kurus tetapi ada otot yang besar.

Memang nampak pelik. Ramai yang mengkritik beliau dengan pembedahan yang beliau lakukan ini. Beliau telah menghabiskan sebanyak USD100,000 untuk kepuasan beliau ini. Pada pendapat Bro Nasa, jika mahu badan kelihatan cantik, bukan ini caranya. Ia boleh merosakkan badan anda nanti. betul tak? kalau anda mahu blog beliau, sila klik SINI

No comments