Perkara Yang Selalu Berlaku Untuk Pulang Ke Kampung - Terowong Informasi

Breaking News

Perkara Yang Selalu Berlaku Untuk Pulang Ke Kampung




Bila menjelang Hari Raya Aidilfitri, pasti ramai yang bergembira untuk menyambutnya terutama sekali kanak-kanak. Kepada yang masih bujang, sudah pasti anda akan pulang ke kampung halaman sendiri tanpa dikekang oleh sesiapa kerana anda masih bujang.


Bagi yang sudah berkahwin atau yang baru mendirikan rumah tangga, pasti ada satu cabaran besar dalam hidup anda untuk pulang beraya ke kampung halaman. Anda pasti akan membuat satu sistem giliran untuk balik ke kampung siapa dahulu. Kadang-kadang sampai buat 'osom' untuk pilih kampung siapa yang layak untuk tahun ini. Jika pasangan anda satu negeri dengan anda, ia tidak menjadi satu masalah besar tetapi jika berlainan negeri yang menjadi halangan besar. Cuba anda tonton sedutan video di bawah ini :




tak kira la istri anda comel mana pon bab balik kampung jangan mengalah.kiki
Posted by Apa-apa jer on Sunday, July 12, 2015


Pasti anda terutama lelaki akan alami perkara seperti ini. Isteri anda pasti akan buat muka comel yang menggeletis untuk menarik minat anda untuk pulang ke kampung dia. Perkara ini akan berlaku tiap kali musim perayaan. Jika anda tidak percaya, tanyalah orang yang dah berkahwin ye.

No comments